3 decembrie 2014

Ingerasi


Ma grabesc sa nu vina Craciunul pana nu termin cat mai multe ornamente. Cand am ajuns azi acasa am gasit un pliant in cutia postala si l-am luat sa-l studiez. L-am studiat si l-am pus deoparte pentru transformat in altceva, dar mi-a ramas ceva pe retina. Multimea de ornamente de sarbatori disponibile in supermagazinul X. Nu conteaza in care, sunt la fel toate. Chinezesti si cu aspect indoielnic, la pretul de numai .... lei (destul de multi, dupa mine). De altfel chinezii nici nu sarbatoresc Craciunul, le este la fel de strain ca Ramadanul noua, dar ne sustin noua goana dupa chilipiruri, ca vorba aia, "business is business".



Asa ca am pus mana pe o coala de hartie si am luat modelul de la anca, si am facut rapid doi ingerasi, nu chiar atat de frumosi ca ai ei, dar cu siguranta mai frumosi decat "ornamentele" din supermarket. Nu voi folosi de Craciun numai ornamente handmade, pentru ca am multe globuri vechi, din sticla, care intre timp au devenit vintage si e pacat sa nu le fac vedete o data pe an, dar ma straduiesc sa le alatur an de an tot mai multe facute de mine. Si va incurajez sa faceti si voi la fel.
 Particip cu ingerasii la Claca - "In asteptarea Craciunului" - editia a treia

3 comentarii: