8 iunie 2016

Suport pentru creioane

Inca nu ma pot desprinde de diverse reciclari, fac ce fac si tot la astfel de proiecte ajung. Zilele astea am luat la rand rolele de hartie igienica adunate de ceva vreme. Am inceput cu cele de dimensiuni mai mari, le-am imbracat in sfoara, unul din materialele mele preferate, interiorul l-am acoperit cu un strat de hartie maro, de la o punga de covrigi, le-am dat doua straturi de lac si le-am lipit pe o baza decupata dintr-o bucata de parchet. 
Le-am mai dichisit eu putin, le-am dat putina culoare si gata suportul! 


2 comentarii:

  1. A făcut si eu acum câțiva ani...Se strânseseră prea multe creioane prin casă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, creioane, pixuri, pensule, foarfeci, si de toate am nevoie :) cred ca mai am nevoie de muuulte suporturi.

      Ștergere