25 decembrie 2017

Stea decorativa

Am si eu un tricotin, cumparat de acum nu-stiu-cati ani si lasat sa zaca intr-o cutie. Noroc ca nu am uitat in care, din cand in cand mai aveam cate-un gand asa razlet sa-l folosesc. Asa ca noua tema a lunii decembrie m-a trimis direct la cutia respectiva, de unde am scos tricotinul si l-am studiat. Bun, are 4 ace, dar de ce nu are si un ac lung? Ca ambalajul e sigilat si pe el scrie ca ar contine si asa ceva. Cam tarziu sa iau magazinul la intrebari, asa ca am folosit o andrea mai mica, din setul pentru sosete. 
Deci, snur roz, perlute scoase de pe o bluza veche, un snurulet pentru agatat pastrat de la un glob de ciocolata, si o sarma indoita pe wig-jig. Si gata o steluta cat palma mea de mare!


Si daca tot am vazut cat e de simplu sa lucrezi cu tricotinul, acum am inceput un snur pentru un bradulet.

6 comentarii:

  1. Cat e de delicata steluta <3!! Mi se pare asa relaxanta joaca asta cu tricotinul :). Eu am o moriscuta, dar vreau sa imi fac mai multe marimi din cele care merg cu croseta (sau ac special :P).
    Pupici cu drag si sarbatori minunate!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place si mie, am studiat si eu problema cu diverse marimi, cred ca o sa-mi fac una si de marimea unei caciuli :)

      Ștergere
  2. A iesit superba.Ce idee frumoasa.Asa tare imi place cum reciclezi si aduci la viata atat de frumos toate lucrusoarele care ar fi ajuns la gunoi.Cred ca ar arata superb snurul facut pentru brad...imi place si mie ideea.Poate am s aincerc
    Sarbatori cu bucurie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, este foaaarte simplu, numai ca am avut nevoie de un impuls si de un video sa pricep cum se lucreaza.

      Ștergere
  3. am vazut un tricotin in magazin si ma gandeam ca ce o fi alaaa si la ce o folosi...acum cand vad produsul final la tine m-ai ca imi dai idei :) . Ia zi, cat de repede produce fir? e mai repede decat la croset, unde produc 10cm pe ora?


    P.S. La multi ani pe 2018! :) . Pana la Pasti nu e tarziu sa urez :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e tarziu, la multi ani! Avand in vedere ca ai numai patru ochiuri pe rand, merge mult mai repede, dupa ce prinzi miscarea cu el ai viteza maricica. Numai sa te uiti sa aiba si acul, eu habar n-aveam ca ii trebuie ac.

    RăspundețiȘtergere