26 mai 2013

Kusudama Venus

In sfarsit am incercat si modelul acesta! Am facut mai multe globuri, dar oricat m-am straduit nu am reusit sa le cos suficient de bine, asa ca se vad mici diferente, cate un modul iese putin in afara. Toti cei care le-au vazut spun ca sunt frumoase, dar cum eu am o gena de chinez batran nu sunt foarte multumita. Ma gandesc sa le lipesc pe urmatoarele, dar oare nu vor fi prea inghesuite in felul acesta? Nu cred ca se mai pastreaza ceva din supletea modelului, ma tem ca ii dispare farmecul. 





Pentru globurile din a doua fotografie, am reciclat niste pliante, are mult mai multa consistenta decat cel din hartie de xerox. Si mi-au ajuns 36 de module, fiind hartia mai groasa. Globul de sus are tot 36 de module, dar a ramas loc si pentru suport, daca vroiam sa fie un glob complet mai aveam nevoie de vreo 3 module. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu