25 august 2013

Umbreluta de soare

De mult am pus gand rau stocului de borcane comuniste, fara capac, dar abia acum i-a venit randul altuia. Dupa o baita sanatoasa l-am imbracat in sfoara de canepa si l-am decorat cu o umbreluta fancy. Umbreluta se vrea de soare, nu stiu daca asa si arata, ar putea fi si all seasons.
Cam asa ar fi borcanelul numarul doi, mai am vreo suta... O sa va tin la curent cu transformarile ulterioare. Cred ca va urma ceva de Craciun. Sau de Halloween, daca stau bine cu timpul. 
Cu borcanasul decorat particip la provocarea Umbrelute de... soare de pe provocari verzi.


2 comentarii:

  1. E ffffff fain <3 [ eu nu stiu daca mai am sticle/borcane de atunci:P ... cred ca doar mari de muraturi:D - abia astept sa vad ce vei mai adauga la colectie!]
    Mie imi da senzatia ca umbreluta este pe plaja! bafta la provocare:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, noi le mai avem in pod ca suntem familie strangatoare :)

      Ștergere