23 octombrie 2013

Cutie reciclata

Am continuat seria decoratiunilor cu hartia imprimata cu note muzicale, de data asta cu o cutie ramasa de la ceva suplimente alimentare. Cutia este mare, am fotografiat-o langa un borcan sa vedeti marimea ei, destul de rezistenta si are un capac bun, asa ca mi s-a parut ca e pacat sa o arunc. I-am pus o hainuta noua din hartie printata si invechita cu cafea, am dat doua straturi de lac si am un recipient pentru pastrarea acelor multe maruntisuri necesare cand ai un hobby in domeniul handmade (stiti si voi de cate ai nevoie :). 



A, mai am cateva cutii dintr-astea, asteapta zile senine sa le imbrac si pe ele, la gata vor arata la fel si o sa le fac etichete din doze de aluminiu de la suc. Sper sa fie anul acesta! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu