3 noiembrie 2013

Borcan decorat cu poinsettia

Am pus mana pe inca un borcan, de data aceasta unul cu sectiunea patrata, si pentru ca se apropie cu pasi repezi Craciunul am gasit prin cutia cu maimute un servetel cu model de iarna. M-am gandit ca i-ar sedea tare bine lipit pe borcan, si am avut dreptate. Imi place tare mult tehnica asta, inca nu am decorat decat sticla transparenta, dar colectia se extinde incet si sigur. 


Imi place foarte mult lumina rosiatica dinaintea apusului si m-am straduit sa o prind in fotografie, da multa caldura culorilor. A, si in spate se vede prin geamul balconului poinsettia mea cea adevarata, care face greva si nu da nici un semn ca are de gand sa-si inroseasca frunzele anul acesta. 
Si se putea sa nu participe la Ati pierdut o provocare? - sectiunea Borcanase dragalase ? :)

2 comentarii:

  1. Vai ce frumos a iesit!!
    Am avut si eu ponsettia... doua chiar "prinse" de bunica mea.. :( au fost foarte rezistente... fata de cele primite cadou (de la supermarket) care abia daca au tinut pe perioada sarbatorilor.
    Lumina apusului are un farmec aparte:D

    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am reusit sa cresc mare o plantuta mica-mica luata cu 3 lei si care avea fix 2 frunzulite. Am mai cumparat-o si cand ne mutam, acum 5 ani, a fost vai de capul ei. Dar nu am reusit sa prind pui, imi putrezesc crengutele, poate stie cineva cum se face.

      Ștergere