26 ianuarie 2014

Floricele yo-yo

Floricelele astea sunt foarte usor de facut si de mare efect. Mie imi place cel mai mult aspectul celor facute din satin sau alta matase groasa. Daca este lucioasa e si mai bine. Daca este reciclata e chiar mai bine (poate o rochita care va este draga, dar in cele din urma ati inteles ca la 40 de ani nu veti mai incapea in hainele de la 20, ca in cazul meu?). 
Nici nu intra prea mult material, va trebuie doar un cerc cu diametrul dublu fata de cat vreti sa fie floarea de mare. De exemplu, cercul mare de mai jos are 9 cm, iar floricica rezultata din el are 4,5 cm. 


Asaaa... Acum ca ati decupat cercul, il tineti cu dosul materialului in sus si insailati marunt si cat mai aproape de margine. Adica la 1 - 2 mm, altfel o sa arate urat. 


Cand ati insailat complet cercul, il intoarceti pe fata


si strangeti de ata, sa se increteasca mijlocul. O sa arate cam asa: 


Este aproape gata. Luati o margeluta sau un nasturel dragut si o coaseti peste gaura din mijloc (sper ca nu ati folosit un ac prea mare, ca nu mai intra margeluta prin el!). 


Si cam atat! A fost simplu, nu? Mai jos se vede productia mea din doua zile: 


Mai ramane sa va hotarati ce faceti cu ele: agrafe, brose, martisoare, ca tot vine martie, sau un colier statement? La mine va urma un colier, ca de mult clocesc ideea. 





5 comentarii:

  1. Waw.Abia astept sa vad colierul.Multumim pentru tutorial.Sunt frumoase si ca cocarde..si atat de usor de facut.Multumim mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ghemulet, vii mereu cu idei noi, la care eu nu m-am gandit! Merge perfect ca si cocarda, de ce nu mi-a trecut prin cap?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce simple si de efect sint! Nu m-am asteptat! Frumos, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super. Ma gândeam la ceva de genul când le-am văzut în brăduț.

    RăspundețiȘtergere