2 mai 2014

Gasculite

Se ia o cutie metalica ramasa de la o conserva de masline, se acopera cu grund, se decupeaza si se lipeste servetelul, apoi se vopseste frumos cu ce culori va plac voua. Eu am folosit galben, iar deasupra am tamponat cu un buretel cu verde si albastru sa obtin o culoare neuniforma. Am folosit un servetel cu gasculite pe care il aveam de o suta de ani, dinainte sa visez ca exista posibilitatea de a decora obiectele cu servetele. Dar mi-a placut si l-am pastrat, ca asa sunt eu, strange-tot. Si bineinteles trei straturi de lac deasupra. 


In jurul gastelor se vede un contur galbui de la vopseaua mai deschisa la culoare, nu servetelul decupat pe langa contur. Mi-a placut cum arata aura asta si m-am hotarat sa nu merg si cu albastrul pana langa gaste. 


Nu-i asa ca arata dragut? Nu ma mai indur sa arunc nici o cutie de conserve, sunt de groaza! Problema e ca nu prea mancam conserve :)

2 comentarii:

  1. Ce frumoasa a iesit...Plina de efecte..SI gasculitele sunt atat de dragalase...iar florile sunt waaaw...imi plac maxim
    O zi minunata draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Efectele au iesit din intamplare :) dar mi-au placut si acum stiu ce sa fac sa le obtin. O zi frumoasa si tie si tuturor celor care intra aici!

    RăspundețiȘtergere