15 iunie 2014

Cercelusi cu fir textil

Mi-a venit cheful intr-o zi sa fac niste cercelusi in culorile verii, stiu ca va asteptati la ceva culori vesele, dar pentru mine asta a insemnat alb cu albastru. Adica albastrul marii, de care mi-e foarte dor, si albul norisorilor pufosi si jucausi care decoreaza vara cerul. Si el de un albastru... infinit. 
Asaaa... Am pus mana pe doua margele de lemn scoase dintr-o husa pentru scaunele de masina, din acelea declarate pentru masaj pe vremuri, un ac cu ata si la treaba! Si uite ce a iesit: 


Si daca tot mi-a placut rezultatul, am pus repede mana pe alta ata, sa imi fac si niste cercelusi asortati cu geanta crosetata de luna trecuta. Asa, de fun. 


Si cam atat deocamdata. Acum fac inventarul atelor, sa vad ce ar mai merge. Ambele fire folosite de mine sunt tip panglica, mi se pare cel mai potrivit acest fir pentru ca acopera bine margeaua. Gaura din interior are totusi o dimensiune limitata, si un fir rotund nu stiu daca ar merge, inca nu am incercat. 


2 comentarii:

  1. Imi plac ambele perechi...Recunosc ca imi place ideea foarte tare si ma gandesc ca ar arata frumos si o bratara asortata sau un colier....Felicitari...sa ne arati ce culori mai descoperi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O bratara am deja, numai ca a ratat sedinta foto, si planuiesc brose si agrafe din aceleasi fire, pe loom.
      Daca iti place ideea, cauta printre atele din dotare, stiu ca ai culori frumoase, niste margele gasesti tu, astept sa vad rezultatul!

      Ștergere