23 octombrie 2015

Pernuta cu fulg de zapada

De prea mult timp am lipsit de la provocarile verzi, si cum  tema cea noua imi venea manusa am pus mana pe materiale si am incropit repede o noua fata pentru o pernuta veche. Pernnuta e una clasica, din pene de gaina, facuta de mama mea, dar fata i se rablagise serios. Adica ajunsese sa arata asa


si nu era bine deloc. Asa ca am cautat o bluza de lana care a trecut de vreo doua ori prin masina de spalat la 90 de grade 


si am croit din ea fata si spatele pernei, apoi le-am cusut impreuna. Pernita arata acum asa


destul de anonima, ii mai trebuia ceva. Stiu ca e toamna dar vine ea si iarna, eu simt deja miros de zapada, miros care m-a inspirat sa pun mana pe croseta si sa lucrez un fulg de zapada.







Fulgusorul a aterizat pe pernuta mea cea noua si acolo a ramas.











3 comentarii:

  1. Cat e de faina <3!!! Poate sa vina iarna [ ok, bine sa mai astepte putin... mai avem pregatiri de facut si nu e fac singure:P].
    Stau si ma gandesc unde sunt "pucile" mele [ asa le spuneam la puisorii cu pene ]. Vreau si eu sa ii imbrac :))). Aveam niste fete "perna fantezie" dar pernutele erau una dolofana si una mai anemica asa (un fel de Stan si Bran) si le trebuia ceva personalizat. Numai ca nu stiu unde le-a pus Mami. Ca altfel Stan si Bran le faceam :P.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cauta-le, si eu mai am una mai micuta, si bluze mai am dar de alte culori. Sa producem amandoua niste Stani si Brani :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am trecut deja pe lista la must do :D! Numai sa le gasesc :D

      Ștergere