15 septembrie 2016

Bagheta magica

Ah, cum imi doream in copilarie o astfel de bagheta! Imi placeau nespus povestile cu zane, si in toate imaginile tineau in maini o bagheta subtirica cu o steluta argintie in varf, cu care faceau intr-o secunda vraji puternice. Daca as fi avut si eu una, mi-as fi putut face temele fara efort, sa pot citi mai multe povesti cu zane in timpul astfel castigat :)
Uite ca la multi ani distanta a venit o provocare inedita, care m-a captivat imediat: o bagheta din materiale reciclate. Dupa ce m-am uitat bine in jur am ajuns la concluzia ca unul din fulgusorii de zapada pe care tocmai i-am realizat ar merge perfect in varful unei baghete, asa ca m-am pus pe treaba. Acum am si o bagheta de zana si fulgi pregatiti pentru Craciun!



Din ce am realizat fulgii? Cred ca se vede :) tuburi de la hartia igienica vopsite argintiu, presarate cu sclipici si lacuite bine, sa nu cada sclipiciul peste tot.

5 comentarii:

  1. Vai cat imi place fulgusorul...Ma intreb:este complicat de facut?Ar merge atat de bine in bradut acesti fulgisori finuti..
    Spor in toate draga mea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este joaca de copii :) indoi tubul in 2 pe lungime, masori si tai la dimensiunile dorite, eu am taiat la 5 mm latime, iei 5 bucati astfel obtinute si le lipesti la baza, in forma de floare. Ca sa fie fulgul mai bogat, am indoit in 2 alte bucati taiate si le-am lipit si in interiorul si in exteriorul florii, cam ca la quilling. Si te sfatuiesc serios sa vopsesti cu un spray, eu am vopsit cu pensula si am crezut ca nu mai termin.

      Ștergere
  2. Bafta multa la provocare (m-am grabit sa dau enter la comentariul precedent :P)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :O lol. Se pare ca nu s-a publicat primul comentariu.
      Spuneam ca nu mai este mult si ne vom bucura de vizita fulgilor de nea. Si ca acestia din urma se vor bucura la randul lor de fulgii sclipiciosi pe care i-ai realizat :D.
      Si nu in ultimul rand te rugam sa faci o magie cu bagheta - sa avem o iarna minunata ;).

      Ștergere
    2. Eu tocmai am revenit dupa o saptamana de vara greceasca si am nimerit in plina toamna, parca as face o magie sa mai fie cald putin :)

      Ștergere