11 decembrie 2016

Bradut din matase

Am terminat cu chiu cu vai un bradut pe care l-am facut pentru concursul de pe forum, evident ca azi era termenul limita ca eu numai asa ma stiu mobiliza. 
Din nou este un proiect de reciclare, aveam o rochita verde din matase naturala care nu avea nimic deosebit in afara de material, si astepta de mult o ideea de refolosire, pentru contrast m-am gandit sa o dublez cu alb, provenit dintr-un rest de perdea (perdeaua nu este a mea, numai restul de la ea a ajuns la mine) iar ca suport mi s-a parut perfect un capat de galerie care astepta zile mai bune ascuns intr-o cutie.


Am insailat materialele (mi s-a parut mie ca insailate separat ar avea mai mult volum, dar m-am inselat) si am lipit panglica rezultata pe un con din carton. Nu am calculat bine necesarul de material, de fapt ce vorbesc, nu l-am calculat deloc, asa ca a trebuit sa mai adaug, dar intr-un final am acoperit conul cu matase si a luat aspect de bradulet.





 



I-am pus in varf un rest de dantela si un con metalic ramas de la lucrul cu margele, si l-am presarat cu floricele argintii. 


Poate veni Craciunul, eu mi-am impodobit bradul!

2 comentarii:

  1. Ce frumos si elicat a iesit <3!!
    Sa stii ca si eu fac asa.. stau imi pregatesc tra-la-la. Apoi dupa ce ma satur de "masurat" si alte calcule trec la lucru pur si simplu si improvizez pe parcurs. Dar si daca nu iese. Atunci tragedie :)) ca nu imi place sa stric si trebuie musai sa repar :))).
    Pupici si sa stapanesti sanatoasa bradutul minunat :)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere