17 martie 2017

Martisor quilling

Am cumparat de muuuult timp (nici nu spun cat de mult) un ac de quilling dar nu l-am folosit absolut deloc, cumva fasiutele alea de hartie ma descurajeaza numai cand le vad :) 
Asa ca draga mea zana verde a lansat la fix tema cea noua, m-a obligat practic sa scot acul la iveala. Bine, tot m-am intimidat in fata fasiutelor subtirele, asa ca am ales unele mai late si am incropit niste floricele cu destinatia de martisoare. Daca va intrebati ce anume e reciclat aici, cartonul suport este de la o cutie de bomboane si fasiutele de hartie au ramas de la niste globuri kusudama.


Sunt chiar multumita de ce a iesit pentru o prima incercare, poate mai las acul pe birou :)

2 comentarii:

  1. Vai ce draguuuute au iesit!! Sa stii ca am tot zis ca o sa imi iau si eu un ac adevarat :)))))
    Imi place muuuult ideea de a prinde pe carton de la cutii. Si eu am cateva pe care vreau sa incerc sa fac ceva asemanator ;)). Acum cu atat mai mult am sa incerc sa vad cum iese :D.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragut, apreciez tare mult astfel de lucruri, imi place!

    RăspundețiȘtergere