7 ianuarie 2018

Ingerasi si alte decoratiuni pentru Craciun

Stiu, stiu ca a trecut Caciunul ☺ dar ce sa fac daca zilele astea au trecut ca vantul si ca gandul pe langa mine. M-am trezit ca au trecut sarbatorile si eu nu am postat aici tot ce am lucrat, asa ca niciodata nu e prea tarziu, ne putem pregati de acum pe iarna viitoare :) 
Am lucrat in decembrie niste ingerasi din carton de la niste dosare (imi raman dosare scrise cu care teoretic nu mai am ce face). Am facut doua modele, pentru unul am imbracat conul din carton in sfoara, si la fel am procedat si cu capul, o biluta din polistiren. Pentru al doilea tip de ingeras am folosit o punga de la covrigi in care am imbracat conul din carton. Imi place foarte mult hartia din pungile astea, si mi se pare ca merge perfect cu sfoara de impachetat. 
Cei mai mici au primit aripi tot din hartie de punga, pentru cei mai mari, doi la numar, am gasit intr-o cutie de bomboane de ciocolata hartie pe care nu scria nimic, vorbesc despre hartia aceea cu multe straturi care acopera bomboanele. Au mai primit si niste panglici si floricele micute, niste trandafirasi din hartie ramasi de alt proiect, si sunt buni de scos in lume!





Mai au niste fratiori care s-au instalat pe niste felii de lemn de 26 cm diametru, langa lumanari si alte lucrusoare maruntele (asa ca sa ma laud numai, lumanarea bradut e turnata de sotul meu) si au iesit niste decoratiuni pentru centrul mesei. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu